Friday, December 10, 2010

Batch 4 Pre Order Clarks -CLOSED

ORDER CLOSED
(untuk rujukan sahaja)

Salam, salam semua!

Ada sedikit info yang kami nak share ngan you all :
  1. Order dibuka untuk item di dalam ALBUM #1 dan ALBUM #2  di Faceboook Pencinta Clarks. Tapi ada juga yang tak available, jadi sila inbox atau email ke norilfa@gmail.com dulu ye.
  2. Untuk pengetahuan kami akan order dari Clarks UK apabila anda buat payment penuh sahaja. Jadi kalau anda takut size yang anda nak tu habis, sila lah buat payment ASAP sbb barang tengah sale memang la cepat habis.hihi
  3. Jika ada item yang dalam catalog kami kurang menarik bagi anda, anda boleh email kami dengan model lain, nnt kita bagi harga utk anda bank in.
  4. Shipping cost untuk men shoes adalah RM60 kerana kasut lelaki adalah lebih berat dan besar dari kasut women, jadi kami terpaksa naikkan sket harga shipping. Sepasang kasut lelaki kalo poslaju aje dah dekat RM8-RM10, bergantung pada keberatan dia lah.
  5. Shipping cost untuk kasut kids dan purse murah sikit dari apa yg kami tawarkan dalam Shipping Option di sebelah kanan blog ini. Jadi pada sesiapa yg order kasut kids dan purse, sila tunggu harga shipping dari kami ye.
  6. untuk yang nak order, sila jangan bayar lewat utk mengelakkan kelewatan pada orang lain yg join batch ini.
  7. TQ ;p

No comments:

Post a Comment