Saturday, February 26, 2011

Pengumuman Penting. WAJIB BACA.

Salam semua..

Pencinta Clarks akan menamatkan pengambilan order dari UK pada penghujung MAY 2011, kerana partner kat UK akan kembali ke M'sia (back for good) . Jadi kami buka peluang kepada sesiapa yang nak order apa-apa dari UK, boleh buat sekarang dgn cara email ke : norilfa@gmail.com


Selain CLARKS, kami juga mengambil order LONGCHAMP, DIOR, CATH KIDSTON, GUCCI, HARRODS dan lain-lain. Sila email ya kalau ada item lain . Of course kami juga ada hak utk tidak mengambil order yang kami rasa sukar utk laksanakan, Harap faham ya :)

Sekiranya you all nak order item dan nak save shipping cost from UK, dan sanggup menunggu sehingga item sampai ke tangan pada awal JUN 2011, anda boleh JIMAT kan SHIPPING COST dari UK. Maknanya anda hanya bayar harga barang sahaja, dan kos POSLAJU dari m'sia sahaja. Shipping dari UK tak payah bayar, sbb partner UK akan bawak balik barang anda bersama-sama dia nanti.

Tapi sekiranya anda tak sanggup tunggu, boleh join Batch kami mcm biasa dan bayar shipping cost dari UK.

Kami juga menawarkan INSTALLMENT. Booking fees diperlukan untuk secure order. Item akan dipos selepas semua bayaran dijelaskan. Contoh kalau anda nak order bag DIOR, boleh start bayar sikit2 dari sekarang dan settle sebelum partner kami balik supaya dia boleh beli dan bawak balik ke M'sia.


CATH KIDSTON UK



CATH KIDSTON UK 



HARRODS


LONGCHAMP



GUCCI


LONGCHAMP

1 comment:

  1. Selain Clarks Shoes Sale , kami juga mengambil order LONGCHAMP, DIOR, CATH KIDSTON, GUCCI, HARRODS dan lain-lain. Sila email ya kalau ada item lain . Of course kami juga ada hak utk tidak mengambil order yang kami rasa sukar utk laksanakan, Harap faham ya :)Sekiranya you all nak order item dan nak save shipping cost from UK, dan sanggup menunggu sehingga item sampai ke tangan pada awal JUN Clarks Shoes 2011, anda boleh JIMAT kan SHIPPING COST dari UK. Maknanya anda hanya bayar harga barang sahaja, dan kos POSLAJU dari m'sia sahaja. Shipping dari UK tak payah bayar, sbb partner UK akan bawak balik barang anda bersama-sama dia nanti.

    ReplyDelete